درباره پمپ آب پدرولو

شرکت پمپ آب پدرولا

پمپ آب پدرولا محصول شرکت پدرولا یک برند ایتالیایی تولید محصولات هیدرولیکی است که در بیش از ۱۶۰ کشور از سراسر دنیا نام خود را با ارائه محصولات با بهترین کیفیت مطرح کرده است. محصولات این کمپانی به لحاظ کیفیتی و قابلیت اطمینان در سطح بالایی است. بدون شک رفع نیاز مشتریان از بعد تجاری و همچنین به بیان ساده “احترام به مشتری” با ارزش بالاتری همواره الهام بخش فعالیت های این شرکت بوده است.
فلسفه شرکت پدرولا

شرکت پدرولو برای نشان دادن جهت گیری اخلاقی خود همواره این مسئله را به کارکنان خود یادآور شده است که آب یک کالای معمولی برای کسب درآمد نیست. و همه باید برای تامین آب موردنیاز خود از شرایط فروش ویژه ای بهره مند شوند. به همین علت این شرکت به طرز محسوسی احترام صمیمانه ای نسبت به افراد در مناطقی که نیاز به همبستگی و توجه ویژه دارند ارائه داده است.

Pedrollo همچنین سعی دارد که بهترین محصول ممکن را از نظر بهره وری ، قابلیت اطمینان و اصالت تضمین شده، طراحی و تولید کند. این نتیجه ای است که با تعهد مداوم در بخش تحقیق و توسعه خود به دنبال آن می باشد.
این شرکت برای اطمینان از بهبود مداوم فرایندها و محصولات خود است که از زمان تأسیس ، تمام سودهای حاصل از فعالیت خود را در داخل شرکت و برای بهبود آن سرمایه گذاری کرده است. این نیز یک نوع احترام نسبت به مشتریان و عرضه کنندگان می باشد.

بنابراین “احترام” سنگ بنای واقعی فلسفه شرکت پدرولو است. انتخاب آگاهانه ای که در زمان تشکیل شرکت در سال ۱۹۷۴ گرفته شده است. و همین امر باعث شد که نزدیک به ۴۰ سال از زمان تاسیس شرکت ، نمونه ای بارز از یک شرکت معتبر و خوش نام می باشد.

پمپ آب پدرولا
فناوری شرکت پدرولا

تحقیقات و فعالیتهای انجام شده در کمپانی پدرولو فقط معطوف به خروجی نهایی شرکت نیست بلکه در مورد کیفیت و کارایی ماشین ها و فرایندهای اجرایی مرحله تولید محصول نیز کاربرد دارند. مهارتهای لازم در سطح مهندسی و فناوری در بعضی سطوح به حدی پیچیده است که نیاز به ساخت ماشین مورد استفاده در تولید مستقیم می باشد. علاوه بر این ماهیت برخی اختراعات ثبت شده منحصر بفرد اصلی از طریق طراحی داخلی ماشین آلات و فرایندها قابل دستیابی است. این تکنولوژی های متمرکز تاثیر بسزایی در بالا بردن کیفیت کلی کار شرکت دارد و سطح بالایی از کنترل را در زنجیره تولید و محصول نهایی تضمین می کند.

پمپ آب پدرولا
انواع پمپ آب پدرولا

شرکت پدرولا رنج وسیعی از محصولات را با کیفیت بالا تولید می‌کنند که برای طیف وسیعی از کاربردها در بخش‌های داخلی ، شهری و صنعتی مناسب هستند. بیش از ۳۵۰ مدل پمپ شامل پمپ محیطی ، پمپ سانتریفیوژ و پمپ‌های شناور می‌باشد . همچنین این پمپ‌ها برای آب تمیز و یا انتقال گازوییل و فاضلاب مناسب هستند. از جمله محصولات ارائه شده شرکت در دسته بندی های

پمپ سانتریفیوژ
پمپ محیطی
پمپ عمودی
پمپ افقی
پمپ شناور
پمپ های EP
پمپ هیدروفرش
و…

می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =